Projektowanie WWW

Zastanawiam się, czy nie rzucić marzeń o hotelarstwie i zacząć się czymś innym. Wiem, że już wiele razy pisałem, żę hotele nad morzem to moje marzenie. Ale idzie to wciąż jak krew z nosa.

Z kolei zauważyłem, że moja koleżanka nieźle zarabia na projektowaniu WWW. Czy jednak ja bym się do takiej pracy nadawał? Nie wiem. W końcu trzeba użerać się z klientami, trzeba siedzieć nad czymś, co może się nie spodobać i cała praca idzie do kosza.

A może po prostu nie wiem dokładnie jak to wygląda od podstaw i mam do tego złe podejście.

Zdecydowałem zatem, że pójdę na jakieś studia podyplomowe i zacznę się uczyć projektowania stron internetowych. Oczywiście coś tam już umiem, ale trzeba być w tej kwestii profesjonalistą.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo