Tanie hotele

Czy istnieje w ogóle takie pojecie jak tani hotel? Oczywiście, niestety nie raz miałem nieszczęście w takim przebywać. Cena oscylowała wokół 20zł. Jednak warunki byly okropne. Musze jednak przyznać, ze te tanie hotele, do których trafiłem prezentowały sie fatalnie, wiec wiedziałem na co sie pisze. Ostatnio jednak zaciekawiła mnie strona, na której znalazłem wolne pokoje nad morzem. były tam oferty hoteli, które cenami nie powalają, a wyglądają bardzo okazale, zarówno na zewnątrz jak i w środku. Oczywiście co innego na obrazku a co innego w rzeczywistości, wiec na pewno trzeba będzie z małym marginesem błędu oceniać ofertę internetowa. Ale to co oni oferują za ok 30/40zł, naprawdę wygląda bardzo atrakcyjnie.

Sytuacja na rynki hoteli, kwater etc chyba uległa i wciąż ulega zmianie. Liczy sie klient, trzeba o niego walczyć. Dzięki temu, ze każdy może wejść sobie w internet i zobaczyć oferty innych wzmogła sie konkurencja i jakość usług poszła w gore. Oczywiście tylko sie nam z tego cieszyć. My otrzymujemy usługi o wyższym standardzie, a jednocześnie cena za takie kwatery nie zwiększyła sie.

Tanie hotele to dziś fakt, a dzięki polepszeniu sie poziomu usług, takie hotele czy kwatery staly sie atrakcyjne. Ja skorzystam na pewno - po takiej wizycie będę musiał opisać swoje wrażenia. W końcu najlepiej samemu zobaczyć jak sie ma oferta internetowa do stanu faktycznego danego hotelu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo