Parodia hipermarketu

Nie czytaj tego artykułu, chyba, że masz 18 lat :D

Nie no żartuję, chociaż dziś trochę zawieje grozą, dlaczego? Bo wejdziemy w świat satanizmu..

...kurde znów żartuję. Chociaż w każdym żarcie jest trochę racji, a ostatnio zobaczyłem na jednym blogu dosyć ciekawą parodię hipermarketu. Co to ma do satanizmu? A no sami zobaczcie:

smieszne filmiki - parodia hipermarketu


No i jestem ciekawy co Wy na to? Czy faktycznie jest taki stereotyp ludzi, którzy słuchają metalu? Kto wie, pewnie wielu taka muzyka się kojarzy z czarnymi kotami, czarnymi mszami etc etc... ja do tego podchodzę trochę inaczej, ale co ja tu będę pitolił :D

Mam nadzieję, że się komuś ta parodia spodobała, ja wprost nie mogłem się powstrzymać od śmiechu, a o to chodzi, aby człowiek się śmiał!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo