Nuda?

Nie wiem o czym sobie dziś napisać...

niestety majówka dobiegła końća, ale no nie mogę powiedzieć, było naprawdę fajnie. Najpierw byłem w Gryfienie, na Dniach Gryfina, grało tam kilka kapel - nawet mi się podobało, choć jeśli chodzi o gust muzyczny, to raczej mam odmienny od innych. Porównam mój gust do filmów. Jak w Gryfinie były filmy animowane, tak jak lubię thrillery.

W sumie to też tak bez sensu owijać w bawełnę, no prawda jesat taka, że lubię metal, a niestety ostatnio coraz tego mniej. Powiadziałbym, że jak na lekarstwo, ale tak bywa.

Nie ma co się łamać tylko robić swoje i rozwijać swoje pasje i zainteresowania.

Apropos metalu, wynalazłem jeden fajny efilmiki na stronce ze fajnymi filmikami:



Genialne dla mnie!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo