Spis nieruchomości

Zawsze chciałem zostać właścicielem jakichś sieci hoteli. Nie miałem nigdy skonkretyzowanego planu, ale zawsze miałem nadzieję, że kiedyś będę szefem takiej sieci. Sieć taka kumulowałaby ze sobą kilkanaście kwater. Były by to hotele nad morzem. MAm do dyspozycji cały bałtyk, więc możliwości, jeśli chodzi o lokalizację jest naprawdę sporo :)

Coś mnie jednak ostatnio tknęło w stronę nieruchomości. Wszedłem na pierwszy lepszy spis nieruchomości i zastanowiłem się, czy by jednak nie pójść w tą stronę. Na pewno ma to związek z moim marzeniem o hotelach. Chciałem sprawdzić jaki jest koszt takiego przedsięwzięcia. Jednak wtedy do mnie trafiło - Nieruchomości! Może to jest również ciekawy pomysł. Szukanie, sprzedaż, wynajem. A pracując w tej branży byłoby mi bliżej do zrealizowania pomysłu z moją siecią hotelów.

Muszę nad tym głęboko się zastanowić, bo pomysł mi się naprawdę spodobał! Trzymajcie kciuki :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo