Przyczyny zaparć

Lista zakupów, czyli to, co żona wręcza mężowi, kiedy razem wybierają się do centrum handlowego. Tylko, że te zakupy robi mąż, kiedy żona jest u fryzjera, a potem kosmetyczki. Jestem typowym mężczyzną i nie przepadam za zakupami. Błąkam się po sklepie z kartką. Raz po raz przechodzę przez te same alejki. Dla kogo zostały stworzone hipermarkety? Na pewno nie dla mnie. Robiąc zakupy zostałem zobowiązany do nabycia czegoś na zaparcia. Niby nic, wejść do apteki, powiedzieć, czego się potrzebuje, wziąć to i wyjść. Ale to wcale nie było takie proste. Pani farmaceutka przeprowadziła ze mną wywiad. Wygłosiła mi krótki wykład. Poznałem chyba wszystkie możliwe przyczyny zaparć występujące w naturze. Niestety to nie ja cierpią na tę dolegliwość tylko moja żona, więc nie mogłem ich określić. Przemiła pani farmaceutka wcale się tym nie przejęła i postanowiła mnie zapoznać z idealnym rozwiązaniem, jakim jest dieta na zaparcia. Byłem zszokowany faktem, że w moim mieście jest taka miła obsługa. Teraz już wiem, że jak po leki, to tylko tam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo