Zaparcia

Nigdy nie miałem tej dolegliwości, więc w sumie ciężko mi coś o tym napisać. Jednak poznałem ostatnio dziewczynę. Troszkę zaiskrzyło. Może nie jest to druga lindsay lohan, ale mi się tam podoba. Jako, że mam tylko metr sześćdziesiąt sześć, to niełatwo mi znaleźć kogoś, kto zwróciłby na mnie uwagę. Zatem jestem bardzo zadowolony z tego związku, mimo, że na razie trwa to tylko od kilku tygodni. Jednak już teraz widzę, że Kasia ma czasami straszne bóle. Nie wiedziałem na początku o co chodzi, ale po jakimś czasie zorientowałem się, że chodzi o Zaparcia. Zacząłem czytać w internecie na temat przyczyn zaparć i tego jakie są sposoby na zaparcia. Może coś jej udam mi się podpowiedzieć, chociaż z tego co czytałem, gdyby to było takie proste, to dawno by ktoś to wymyślił. Mam nadzieję, że nie cierpi bardzo i że jej zdrowie i ta dolegliwość jakoś przejdzie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo