Filmy

Od dzisiaj nie chcę już chodzić do szkoły! Dzisiaj moja koleżanka powiedziała, że moja mama jest dziwką i że w telewizji późnym wieczorem lecą z nią filmiki dla dorosłych. To jest nieprawda, bo mama jest lekarzem i nigdy by czegoś takiego nie zrobiła. To jest mamusi kuzynka, do której nikt się w rodzinie nie przyznaje, ale ona jest do mamy strasznie podobna. Tak swoją drogą to ja nie wiem, jakich ta Ewka ma rodziców, że pozwalają jej wieczorami oglądać telewizję, ja o dziesiątej już śpię. No ale cóż. Nie wiem, jak to mamie powiedzieć, musze jakoś, bo naprawdę już nigdy nie wyjdę z domu. A może przeprowadzimy się do innego miasta? Na przykład nad morzem są takie tanie hotele – mogłybyśmy codziennie zbierać bursztyny i łowić ryby z kutra i nikt by do nas nic nie miał. Ale mama się pewnie nie zgodzi, ona ma pracę, pacjentów i w ogóle lubi nasze miasto. Może te filmy z kuzynka już przestana pokazywać? W sumie to ja bym mogła jakoś się zemścić na tej Ewce – moja mama jest miła i ładna, a jej zawsze ma brudne włosy, śmierdzi papierosami i nie ma jedynek. To ja jej powiem, że jeśli przeprosi mnie na forum klasy, to skończy się na wstydzie, a jak nie, to będzie proces. Tak zrobię i już! Nikt nie będzie mi mamy obrażał.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo