Civilization: revolution

Nie mogę się doczekać tej gry. Pamiętam, że była to moja jedna z ulubionych gier. Mówię oczywiście o Civilizacji. Po prostu cudo. Jednak kiedy ja grałem w civilization, to grafika była na dalszym planie, wszystko tkwiło w pięknie samej gry, taktyce, pomysłowości. Czy teraz gra się inaczej, czy gry są słabsze, czy po prostu są bardziej atrakcyjne, ze względu na swoją grafikę.

A może to nie jest ważne, najistotniejsze jest to, że w końcu doczekam się kolejnej cześci. Tym razem czeka na mnie Civilization: revolution, które mnie jeszcze bardziej zachęca do zakupienia tej gry! Zresztą w ogóle lubię oglądać zwiastuny gier. Mogę zobaczyć zarówno jak wygląda sama gra oraz jak wygląda jej reklama. Można w ten sposób wiele ocenić, czy warto ją kupić czy może lepiej zostawić finanse na inną grę. A może lepiej zamiast gry kupić sobie jakieś fajne filmy? Nad tym też trzeba by się zastanowić. Zawsze pozostaje także kino.

Oj rozmażyłem się, koniec basta, dawać civilization!!!! ;)))

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo