Technik ekonomista

Każdy z nas we własnym zakresie decyduje o swojej dalszej przyszłości. Wiążące decyzje przyjdzie nam podejmować już w gimnazjum, co dla wielu osób okazać http://www.blogger.com/img/blank.gifmoże się całkiem sporym zaskoczeniem. Wraz z nadejściem trzeciej klasy zmuszeni byliśmy do oswojenia się z faktem, że każdy z nas będzie musiał podjąć naprawdę ważną życiową decyzję dotyczącą wyboru dalszej ścieżki edukacji. Osobiście do niedawna planowałem kształcenie się jako technik ekonomista, jednakże kilka kwestii uległo pewnym zmianom, przez co pomysł ten stał się nieaktualny. Niestety na chwilę obecną brak mi jakichkolwiek alternatyw, toteż sam nie wiem, co ze sobą począć. Dobrze, że mam dobrych rodziców, którzy to pomagają mi w podjęciu tejże decyzji. Rozmowy z nimi przeprowadzane dają mi naprawdę sporo. Myślę, że warto korzystać z posiadanego przez nich doświadczenia, a to ze względu na fakt, że niejedno przyszło im w tym życiu przeżyć, jak i z niejednego pieca chleb jedli. Pocieszający w pewien sposób jest dla mnie również fakt, że wielu rówieśników znajduje się w dokładnie takim samym położeniu, jak ja. Zdecydowana większość znajomych nie wie, co ze sobą dalej począć. W jakiś sposób podnosi mnie fakt ten na duchu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo