Licytacje Komornicze Szczecin

Mój sąsiad to komornik. Mimo że prowadzi on życie na wysokim poziomie, to nie chciałbym być na jego miejscu. Komornicy wcale nie mają łatwego życia. Wszystko dlatego, że wykonują zawód, który nie cieszy się szacunkiem wśród ludzi. http://www.blogger.com/img/blank.gifJakby to była wina komorników, że ludzie wpadają w kredytowe pułapki lub stają się niewypłacalni. Komornika utożsamia się z tym, który odbiera wszystko. Ale on przecież nie robi tego z własnej woli, tylko przez sądowy nakaz. Egzekucje komornicze to paskudna rzecz. Sąsiad to jedyny komornik w Szczecinie, więc ma dość sporo zleceń, a ile ogłoszeń jest pod nazwą licytacje komornicze szczecin - mnóstwo! Nie raz sam byłem świadkiem, jak mu grożono, że podpalą mu dom, podłożą coś pod samochód, lub porwą dzieci. On się jednak nie boi, że to stanie się naprawdę. Ja bym się bał, bo nigdy nie wiadomo, co takim zdesperowanym ludziom przyjdzie do głowy. On wykonuje swój zawód od 20 lat. Gdybym to ja był na studiach prawniczych, nie wybrałbym aplikacji komorniczej. Wolałbym być sędzią. Ten zawód wydaje mi się ciekawszy. Albo zostałbym adwokatem i bronił ludzi, którzy nie potrafią obronić się sami.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Wiesz, z tymi komornikami bywa różnie. Są ludzie i ludzie. Ostatnio oglądałem film Feliksa Falka - Komornik. Jestem świadom tego, że jak to bywa w filmach Falka bohaterowie sa nieco przerysowani, ale wydaje mi się, że owa postać nie została wyssana z palca.

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo