Wynajem mieszkań

Po ostatnim kryzysie rynek mieszkań znów zaczyna stopniowo się podnosić, a wraz z nim ceny za jeden metr kwadratowy. Niektórym przyjdzie się z tego cieszyć, w szczególności osobom, które przeprowadzają wynajem mieszkan. Zapewne w gorszych nastrojach będą osoby, które owe mieszkanie będą musiały wynająć. Ceny metrażu uzależnione będą między innymi od jego lokalizacji w mieście, a przede wszystkim od miasta w którym to się znajdują. Najdroższe są mieszkania w warszawie, pewnie głównie ze względu na fakt, że jest to stolica. Trochę lepiej kształtuje się sytuacja wynajmowania mieszkania w szczecinie. Za podobną cenę będziemy mogli uzyskać dużo lepszy standard, jak i lokalizacją samego mieszkania. Nie polecam nikomu zadłużania się na setki tysięcy złotych, tylko w celu zakupu własnych czterech ścian. Zazwyczaj w takich sytuacjach dochodzi nam kilkudziesięcioletnie obciążenie, które przyjdzie nam z bólem spłacać. To wszystko tylko po to, by na starość móc odetchnąć i stwierdzić, że wreszcie udało się nam je do końca spłacić.

Komentarze

Darling pisze…
W Australii mieliśmy bardzo mądre powiedzenie: rent money is dead money. I ja się podpisuję pod tym obiema ręcyma. Powiedzmy, że płacisz za wynajmen 1000 zł - równie dobrze mogłaby to być rata kredytowa! Wynajmując, po 10, 15, 20 latach nie masz nic - właściwie przepuściłeś całą tę forsę.
Ja właśnie we wrześniuz eszłego roku kupiłam mieszkanie, zmuszona do tego okolicznościami życiowymi. Kredyt mam ustalony na 9 lat - bo tak sobie wyliczyłam, że rata mnie nie zarżnie i będę miała kasę na imprezowanie, wakacje, etc., a jednocześnie to psychologicznie mniej niż 10 i do starości też jeszcze mocno daleko. (z tym, że ja miałam wkład własny ponad 60% wartości mieszkania).
Młodym ludziom radzę: jak najszybciej kupcie i spłacajcie kredyt za swoje włościa, raczej niż wynajmujcie. Jeśli zaciągniecie kredyt w wieku 20 lat na jakieś 30 lat, to koniec końców 50siątka to jeszcze nie koszmarna starość. ;)

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo