Jak chronić drogi telefon komórkowy przed zarysowaniami?

Coraz większa liczba osób decyduje się na zakup drogich telefonów komórkowych. Te już dawno przestały pełnić funkcję tylko i wyłącznie umożliwiającą nam kontakt z naszymi znajomymi. W komórce bardzo często przychodzi nam oglądać filmy, zdjęcia czy też robić notatki. Bezprzewodowy dostęp do Internetu dla wielu również nie jest czymś specjalnie odkrywczym. Wobec tego warto jest zadbać o kondycję wizualną telefonu. Bez wątpienia folia ochronna htc wildfire pomoże Wam utrzymać Wasz aparat telefoniczny w nienagannym stanie. To już nie te czasy, kiedy to folie te po jakimś czasie odklejały się, co za bardzo estetycznie nie wyglądały. W chwili obecnej doskonale spełniają one swoją funkcję. Raz przyklejona folia ochronna htc wildfire pozostanie na naszym telefonie do samego kresu jego użytkowania. Rzecz jasna niektóre wypadki losowe mogą to zmienić. Kiedy to struktura folii zostanie naruszona, o co musielibyście się naprawdę wyjątkowo postarać, dobrze jest ją wymienić na nową. Znowuż folia ochronna htc wildfire nie jest zbyt dużym wydatkiem, wobec czego nawet taka wymiana specjalnie nie powinna obciążyć Waszego portfela. Jasne, że zawsze znajdą się malkontenci, którym to coś nie przypadnie do gustu. Sam mogę jednak polecić Wam korzystanie z opisywanego tutaj rozwiązania.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Odp: Kupo se tani telefon :P
Darling pisze…
Sorki, że się wcinam. Trafiłam tu tzw. psim swędem, bo lubię klikać na górze "Następny blog" i zobaczyć gdzie mnie to zaprowadzi - mam już dobre doświadzcenia z przeszłości i blogi na których codziennie komentuję :)

Ad rem! A kto by się martwił o wygląd komórki? To przecież sprzęt użytkowy jak dłupopis, a nie symbol statusu społecznego. Ja od początku (czyli od 3,5 lat - bo wcześniej byłam totalnie przeciwna ustrojstwu) mam Motorolkę - drugą już, ale obydwie z tych cienkich, metalowych V. I jestem bardzo zadowolona: kilkakrotnu upadek na parkiet w domu lub na płyty chodnikowe niczym im nie zaszkodził. Ba! gruchnięcie o ścianę przez pewnego byłego Osobnika też poskutkowało jedynie odpadnięciem tylnej klapki, którą dało się zresztą założyć. Jakiekolwiek rysy na metalu dodają tylko fajnej fakturki (ot, taki naturalny design). Ja się na żadne folijki nie piszę. :)

Blogerskie pozdrowienia

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo