Fajne filmiki

Fascyuje mnie kino. Generalnie sztuka. Coś co ktoś stworzył, sprawił, że nad tym spędził ileś tam czasu. To jest piękne. To jest właśnie sztuka moim zdaniem. Ostatnio zastanawiałem się jednak nad różnicą jaka jest pomiędzy serwisami rozrywkowymi a serwisami stricte tematycznymi.

Pod lupę wziąłem dwie witryny. Pierwszą z nich był portal ze zwiastunami. Zwiastuny, zwane trailerami sa to krótkie filmiki, które reklamują dany film. Czasem jest to piękne, kiedy to zwiastun jest kapitalny, a film słaby. Pokazuje to jak wiele można zadziałać poprzez reklamę. Słaby film może zostać w taki sposób rozreklamowany, że dzięki trailerowi ludzie na niego pójdą w ciemno. Dlatego też uwielbiam tą stronę, oglądanie trailerów mnie odpręża i natchniewa. Sprawia, że chce mi się pracować i robić coś, tworzyć coś.

Drugą stronę, którą zacząłem analizować to fajne filmiki. Takich portali jest mnóstwo. Praktycznie to one się chyba w ogóle nie różnią. Filmiki się powtarzają, oczywiście najczęście i najbardziej lubiane są filmiki dla dorosłych. Ale co tu się dziwić, że branża erotyczna jest tak uwielbiana przez anonimowych internautów. Mimo tych ostrych słów, bardzo lubię takie witryny. Odprężają mnie :)

Zatem zapraszam na obydwie witryny, bardziej ambitną i trochę mniej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo