Studentka szuka wsparcia

Nie wiem od czego zacząć, chyba od tego, że ostatnio coraz więcej (za sprawą filmu: galerianki) mówi się o prostytuowaniu się młodych osób. Coraz więcej jest artykułów w prasie na ten temat, dzięki czemu problem dotarł do większej liczby osób.

Osobiście przyznam, że mimo niestarego wieku, ciężko jest mi w stanie zrozumieć, że faktycznie idąc do centrum handlowego napotyka się na galerianki. Na początku wręcz sądziłem, że wszystkie informacje o tym, to lekka przesada.

Jednak kiedy zacząłem wnikać w ten temat, okazało się że się myliłem. PRzejrzałem szybko zasoby internetu i tutaj to dopiero galeriankowe postacie mogą sięzareklamować.

Sam nie wiem czemu o tym piszę, może dlatego, że nie chcę, aby po wpisaniu słowa "studentka szuka wsparcia", jakiś stary ramol trafił na stronę z ogłoszeniami towarzyskimi młodych dziewczyn.

Ale co ja mogę? ...a może coś mogę :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo