Wynajem mieszkan bez posrednikow

Tak jak większość studentów, swój wymarzony kierunek znalazłam w innym mieście niż to, w którym mieszkam wraz z rodzicami. Wybrałam Szczecin na spędzenie pięciu lat nauki. Mija powoli trzeci a ja nadal tułam się szukając odpowiedniego miejsca do zamieszkania. Mieszkania w Szczecinie może nie są aż tak drogie jak w innych miejscowościach, takich jak Wrocław, Warszawa czy Kraków, jednak taką studentkę jak ja nie stać na wynajęcie nawet kawalerki. Nie chodzi mi o jakiś wyższy standard, jedynie o miejsce do nauki i łóżko do spania. Po tych trzech latach spędzonych w Szczecinie odwiedziłam chyba każde biuro nieruchomości w Szczecinie, które w swojej ofercie prowadziło także wynajem mieszkan. Jednak przeraziła mnie w większości ofert prowizja, którą trzeba zapłacić agencji, ponieważ właściciel zażyczył sobie, aby to wynajmujący odpowiadał za te koszta. Jak dla mnie to jakieś nieporozumienie, widocznie ciągle żyję z przeświadczeniem, że świat jest sprawiedliwy. Dlatego zaczelam szukac ofert pt: wynajem mieszkan bez posrednikow! Na szczęście, rodzice mojej bliskiej koleżanki ze Szczecina zdecydowali się na kupno mieszkań w Szczecinie. Dwóch. Bo drugie jeszcze dla jej brata jako prezent ślubny. Dzięki temu, mieszkam teraz tylko za opłaty na które składamy się jeszcze z trzecią koleżanką z roku. Lepiej trafić nie mogłam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo