Wolne pokoje nad morzem

No czas najwyższy zrobić sobie chyba jakieś wakacje?! W pracy chodzę jakiś podminowany, wszystko mnie wkurza i irytuje. Nie wiem z czego to wynika, może po prostu zużycie materiału. Wydaje mi się, że czas najwyższy zrobić sobie wakacje. Zacząłem zatem szukać jakichś miejsc, gdzie możnaby odpocząć.
Oczywiście chcemy z żoną pojechać nad morze. Pogoda w kratkę i tak naprawdę nigdy nie wiadomo co spotka się na miejscu, ale zaryzykować warto, a nawet jak nie będziemy smażyć się na plaży, to można odpocząć w inny sposób.
Zatem zacząłem szukać. Jednak nie tak łatwo znaleźć teraz wolne pokoje nad morzem. Jednak coś tam mi się udało i postanowiłęm zamówić dwutygodniowe wakacje w Dziwnówku.
Oj oby się udały :) Trzymajcie kciuki za pogodę!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo