Biustonosze online?

Tak. Ostatnio moja dziewczyna powiedziała mi coś takiego. Zaczęło się oczywiście od tego, że wybieraliśmy się na imprezę i stwierdziła, że nie ma się w co ubrać. To zdanie zna chyba każdy facet. Co więcej, powiedziała, że nie ma w ogóle dobrych i wygodnych biustonoszy i innej bielizny. Ja sobie zażartowałem i powiedziałem: "już rybcio, zaraz wejdę na net i Ci coś kupię". I to był mój błąd. Jakby powiedział Tomaszewski - wielbłąd.

Nie sądziłem, że dziewuchy kupują biustonosze online! Okazuje się, że jest to dosyć często praktykowana sprawa. Nie kumam, ale w końcu ja też kupuję różne rzeczy przez internet, więc czemu głupi się dziwię.

Niestety moja dziewczyna wynalazła kilka sklepów internetowych z bielizną i się zaczęło... o tak, kurierzy walą do nas drzwiami i oknami ;) Normalnie jakiś program partnerski na swoją żonę powinienem założyć.

No ale przyznaję, że niektóre biustonosze są bardzo seksowne, więc przestaję narzekać :P

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo