Filmy online

Hehe, pamiętam, żek iedyś dostałem taki alarmujący list, chyba autorka się nie pogniwa:

"Szukałam teczki z dokumentami. Przepadła, jak kamfora. Zajrzałam wszędzie tam, gdzie mogła ona leżeć. I co? I nic. Nigdzie jej nie było. Były tam wszystkie rachunki naszego domu. Mimo, że od dawna opłacam wszystko przelewami internetowymi to rachunki wciąż przychodzą do mnie pocztą. Aby móc mieć do nich wygodny dostęp trzymałam je w jednym miejscu. Zajrzałam do pokoju syna i zajrzałam w kilka miejsc, gdzie ona mógłby leżeć. Doznałam szoku, kiedy schyliłam się pod łóżko. Znalazłam tam filmy erotyczne i opakowanie po prezerwatywach.

Wiem, że mój syn ma dziewczynę i jest w takim wieku, że pewnie seks nie jest mu obcy, ale co innego domyślać się, a co innego znaleźć na to dowody. Wieczorem powiedziałam mężowi, że w pokoju naszego syna znajdują się filmy dla dorosłych. On tylko wzruszył ramionami i zapytał co miałby z tym zrobić. Ja chciałam, żeby  z nim porozmawiał, ale mąż stwierdził, że nie ma o czym. Mnie krępowała taka rozmowa z dorosłym młodzieńcem, ale te filmy online nie dawały mi spokojnie zasnąć. Po nieprzespanej nocy przeze mnie mój mąż w końcu się zlitował i postanowił odbyć z naszym dzieckiem męską rozmowę. Nie pytałam o czy i jak rozmawiali, ale mam nadzieję, że mąż mnie nie zawiódł."

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo