Chamskie kawały

Przeczytane na jakimś forum:

Kurde mam już dość...dzisiaj znowu byłem u tego idioty. Poszedłem tylko na kawe, przynajmniej tak mi się wydawało, lecz szybko nie mogłem wyjść. Ten wieśniak oczywiście musiał zacząć gadać te wszystkie swoje bezsensowne pierdoły i teorie, które doprowadzają mnie do szaleństwa. Z drugiej strony nie moge pojąć jak można siedzieć cały dzień przed komputerem. Ja rozumiem, że można się obijać, ale leżenie całe tygodnie przed komputerem i czytanie kawałów dla dorosłych raczej nie przyniesie dobrego rozwiązania. Ile można nic nie robić i udawać, że wszystko jest w porządku. To jest niezdrowe, chore. Wkurza mnie ten idiota, nie moge nawet porządnie zkleić zdania. Te wszystkie jego odzywki, riposty, a nawet te całe chamskie kawały doprowadzają mnie do szału. Nie wytrzymam raczej więcej, bede musiał zerwać tą znajomośc.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo