Zaparcia - mój problem

Znów mnie dopadło - myślałem, że to już się więcej nie powtórzy, ale jednak... Głupio mi gadać o tym z rodziną, ze znajomymi, bo prawda jest taka, że niby zaparcia dotyczą tylko kobiet. W tym momencie idealnie pasuje mi tutaj stwierdzenie "gów... prawda" :P

Fakt jest taki, że faceci też to mają, ale głupio im się przyznać między sobą, u babeczek jest inaczej, bo one rozmawiają chyba o wszystkim :)

Fakt jest jednak taki, że boli jak diabli, a rozwiązania nie ma od kilku dni i czuję się, jakbym miał zaraz wybuchnąć.

No ale co zrobić, pozostaje mi tylko napisanie o tym na jakimś blogu - może ktoś mnie choć trochę pożałuje, albo potrzyma kciuki i coś mi się uda zrobić...

Update: Wow, dzięki temu artkyułowi własnie dostalem maila od kogos, ze poleca zabieg, ktory nazywa sie: hydrokolonoterapia. Nie wiem o co chodzi, bede musial poczytac co to takiego i czy faktycznie jest to w stanie pomoc na zaparcia.

Dziekuje!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo