Weekend?

Szykuje się impreza w czasie długiego weekendu. Rodzice poinformowali, że jadą do Wujostwa w góry, bo chcą odpocząć na łonie przyrody, więc ja zostaje sam w domu. Taka okazja nie zdarza się często, więc trzeba ją wykorzystać. Moich dwóch najlepszych kumpli zadeklarowało swoją pomoc w organizacji. Moja dziewczyna obiecała, że wraz ze swoimi koleżankami zajmie się kuchnią. Mi zostało przygotowanie najlepszej muzyki. Już na tydzień przed imprezą zacząłem ściągać darmowe mp3. Jakoś tak wyszło, że o imprezie dowiedziało się bardzo dużo osób.

Miałem pewne obawy, czy nie za dużo i czy będę w stanie wszystkich upilnować. Z powodu tak dużej ilości osób potrzebowałem dużej ilości muzyki. Cały weekend przed imprezą spędziłem przed kompem i jedyne, co robiłem, to klikanie na ikonę „pobierz mp3”. Naściągałem chyba z 1000 utworów. Muzycznie byłem zabezpieczony pod każdym względem. Szykowała się naprawdę świetna zabawa. Martwiłem się tylko o to, czy dopisze pogoda, bo chciałem, aby cała impreza odbyła się w ogrodzie. Jakoś nie widziało mi się sprzątnie całego domu po 40 gościach. Pogoda dopisała, darmowa muza spisała się rewelacyjnie, a impreza była najlepszą ze wszystkich w tym roku.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo