Mieszkania Szczecin

Ostatnio moja najbliższa przyjaciółka zasugerowała mi dosyć ciekawą rzecz. Jako, że jestem kawalerem i na razie nie udało mi się znaleźć tej jedynej, to wynajmuję mieszkanie, a nie mam nic swojego. ...to znaczy, pewnie to, że jestem sam nie sprawiło, że mieszkanie wynajmuję, ale tak się złożyło.

Tak czy inaczej Marta zapytała mnie, czy jest sens wynajmować mieszkanie, jeśli
posiadam zdolność kredytową i spokojnie mógłbym coś kupić. Mieszkania Szczecin ponoć teraz spadły w dół i jest akurat odpowiednia pora, żeby coś zmienić. Jest oczywiście problem z kredytem - ale co , lepiej czekać i dalej płacić za wynajem mieszkań?!

Chyba nie - zatem zastanawiam się czy faktycznie dalej ciągnąć aktualny mój stan mieszkalny, czy może wziąć byka za rogi i zaryzykować. A przecież własne cztery kąty mogą pozytywnie wpływać na poznanie potencjalnej żony ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo