Fajne kawały

Tyle razy już mówiłem tutaj (tak mówiłem... pisałem oczywiście) o tym jak poprawić sobie humor. Najczęściej mowa była o tym, żeby pooglądać sobie jakieś śmieszne filmiki i dalej uważam, że jest to jeden z lepszych sposobów na zły humor. Oczywiście wiem też, że czasem nic nie jest dobre i tak naprawdę nie da się nic zrobić, aby było lepiej.

No ale do rzeczy, ostatnio mam dosyć stresujące chwile, ale co tam, ostatnio oprócz fajnych filmików czytam sobie dowcipy. Najbardziej lubię takie hardcorowe :D Dziewczyna dziwnie na mnie patrzy, a ja bardzo lubię hardcorowe kawały :D

Mam oczywiście kilka ulubionych, ale tutaj nie będę się może nimi chwalił, bo jeszcze posypie się grad niepochlebnych opinii o mnie ;p

Tak czy inaczej fajne kawały to jest to! czytać, czytać i jeszcze raz czytać, aż się poprawi humorek.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo