Darmowe dzwonki na Sagem

Chyba dałem ciała - zostałem przekonany do kupna telefonu SAGEM. Kurde, po kilku latach używania Nokii jednak trudno jest się przestawić na coś innego. Nie jest to łatwe, a może pomaga w tej niełatwości panel w Sagemie. Ja kompletnie nie umiem się w nim poruszać. To jest tragedia.

No i jest też inny problem, ostatnio chciałem ściągnąć jakieś darmowe dzwonki na Sagem i co - i wszędzie tylko nokia i ericson...

naprawdę nie wiem czy nie oddac aparatu - nie chce tutaj nikogo urazić. Być może nowi użytkownicy z Sagema będą zadowoleni, ja już jestem tak zboczony Nokią, że panel kontrolny został mi we krwi i nie umiem sie przestawic na inny model :/

Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze to w koncu byla moja decyzja, to ja kupilem aparat, na sile mi nikt tego nie wcisnal :/

No ale trudno - kazdy z nas popelnia czasem jakies bledy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo