Metallica teksty piosenek

Nie wiem jak Wy, ale dla mnie nowy album metallici to kapitalny krążek. Zdecydowanie dla mnie to powrót do korzeni,ale oczywiście wraz z doświadczeniem, które ekipa zdobyła przez te lata... Partie gitarowe są kapitalne, kawałki są dynamiczne, kolejne zmiany tempa i zaskakujące riffy. Nikt mnie nie przekona, że to kolejny load czy nawet black - uważam, że zdecydowanie mu bliżej do AJFA!

Oczywiście jako gitarzysta zdecydowaną uwagę zwracam na partie gitarowe, jednak ostatnio nawet mnie coś tknęło, żeby popatrzeć na teksty piosenek Metallici. Na razie jeszcze dobrze ich nie poznalem, ale i tak James dla mnie wymiata jako wokalista :)

No to chyba już każdy wie jaki mam gust muzyczny ;)

Komentarze

Anonimowy pisze…
fakt muszę przyznać nowa płyta jest dobra szczególnie w odniesieniu od ostatnich "hitów lata".. nie będę ukrywał że st. anger (czy jak to się tam pisze) jest po prostu denny, kiczowaty itp. Zrobili z metallici punk rock i to w kiepskim wydaniu. Lubie punk rock ale wykonaniu kapel punkowych.. może jestem jakiś stereotypowy :) ale ostatnią ostatnią płytką mogą się poszczycić choć nie jestem krytykiem muzycznym ale muzykocholikiem i sam gram na gitarze trochę czasu więc coś powiedzieć na ten temat mogę. Zgodzę się na zakończenie dygresji, że to jak najbardziej powrót do korzeni.. a teraz czas na zbadanie ów powrotu guns'n'roses, bo podobno tez wracają:) pozdrawiam!

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo