Zaparcia - pomocy!

Witam szanownych czytelników bloga, pisze do Was licząc na to, że ktoś w końcu będzie w stanie pomóc mi w nurtującym i bardzo dolegliwym problemie. Od kilku lat cierpię na zaparcia. Nie wiem już co mam robić, czytałam mnóstwo artykułów na temat walki z tym schorzeniem, ale mi nic nie pomaga. Tzn może i pomaga, ale po kilku tygodniach jest dalej to samo. Diety, domowe sposoby, lekarstwa - NIC, po prostu nic. Czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób na zaparcia? I nie pytam tutaj o śliwki, activię czy jakieś pierdoły w stylu xenny czy innych tableteczek. Chodzi mi naprawdę o sprawdzony sposób. Proszę o pomoc i komentarze - nie wiem już co robić. Aha, jeszcze jedno, u lekarza byłam, zalecił jedzenie większej ilości jogurtów i owoców, nic mądrego więcej nie powiedział.

Komentarze

Unknown pisze…
Mądrze powiedział. Zaparcia wynikają ze słabej perystatyki jelit. Najlepiej pomagają: dużo błonnika, dużo picia, ćwiczenia gimnastyczne masujące brzuszek.
Krystyna S. pisze…
Colon C, zgodnie z informacją na opakowaniu, dużo płynów, najlepiej wody niegazowanej i ruch...nic nowego:)

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo