Szpachlowanie szczecin

Nie rozumiem i chyba nigdy nie pojmę osoby, która najpierw zleca remont Szpachlowanie szczecin, a potem nagle wycofuje się z remontu, i to w jego trakcie, tak właśnie zostałem potraktowany razem ze swoimi pracownikami, oczywiście wniosek do sądu został już skierowany. Nie mogę sobie pozwolić na to, by pracowali oni za darmo, i w niepewnych sytuacjach, jako szef nie zamierzam im fundować takich niespodzianek, rozumiem wszystko, ale niektóre absurdalne sytuacje, są dla mnie niedopuszczalne. Oczywiście za część wykonanej pracy, nie otrzymaliśmy rozliczenia, choć faktury już dawno trafiły do odpowiednich osób. Nie zamierzam odpuścić, jest to zbyt duża kwota, a straty finansowe z tego tytułu musiałem pokryć z własnej kieszeni. Na szczęście mam dobrych pracowników, którym wytłumaczyłem dlaczego powstało kilkudniowe opóźnienie, są to ludzie, pracujący dla mnie od wielu lat, więc jeśli chodzi o komunikację między pracodawcą a szefem, jest ona prowadzona na najwyższym poziomie, zresztą na zarobki nigdy nie narzekali, i wiedzą że to co wypracowali to otrzymają.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo