Darmowe gry java na telefon

Na mojej komórce do dziś znajdują się gry java, jednak nie są to popularne tytuły, większość ludzi nazwała by je raczej aplikacjami, jednak mnie ten ogół nie obchodzi, nawet często cieszę się, że odróżniam się wśród całego tłumu, w którym jestem zmuszony stać. Same gry, uważam, za coś, co zmieniło przebieg historii, przecież nie każdy wtedy korzystał z komputera, lecz pierwsze gry na naszych telefonach, potrafiły zapewnić nam godziny dobrej zabawy. Z czasem jednak staliśmy się bardziej ambitniejsi, a nawet dążymy do czegoś bardziej ukrytego, wielu nazywa to sensem, dla mnie jest to raczej ścieżką, którą podążamy. Tak samo jak i my, rozwija się technologia oraz gry komputerowe, teraz niemal w każdym domu znajduje się komputer, a często nawet dodatkowo konsola komputerowa, a telefon pełni częściej rolę odtwarzacza, niż miejsca w którym umieszczamy wspomniane materiały rozrywkowe - chociaz do dzis czesto widze osoby, ktore wklepuja w wyszukiwarke frazy typu darmowe gry java do pobrania na telefon. Ja sam jednak nie wykasowałem swojego softu, i na karci pamięci, posiadam chyba ze cztery legendarne tytuły.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo