Chcę skończyć technikum hotelarskie

Dla każdego gimnazjalisty trzecia klasa to naprawdę spore wyzwanie. Zmienia się w niej naprawdę wiele, co do czego żadnych wątpliwości nikt mieć nie powinien. Przede wszystkim jednak wymagane jest podjęcie od nas stosownej decyzji dotyczącej naszej dalszej edukacji. Bez tej w dzisiejszym świecie byłoby naprawdę bardzo ciężko, toteż lepiej nie sprawdzać, jak mogłoby wyglądać nasze życie bez konkretnego wykształcenia. Na szczęście jednak mamy całkiem sporo czasu na zastanowienie się, by podjęta przez nas decyzja byłą możliwie jak najlepiej przemyślana, co zagwarantuje nam dobry wybór. Kilka miesięcy temu byłem niemalże przekonany, że przyjdzie mi się dalej kształcić jako technik hotelarstwa. W chwili obecnej jednak moje pewność prysła, toteż za bardzo nie wiem, co chcę dalej zrobić ze swoim życiem. Na szczęście jednak mam wspaniałych rodziców, którzy to starają się pomóc mi w tych trudnych chwilach. Oprócz tego rozmawiam z moimi znajomymi wypytując o ich plany. Początkowo zdziwiłem się, że tak wielu z nich znajduje się w dokładnie takim samym położeniu, w jakim ja jestem w chwili obecnej. Wraz z upływem czasu zaczęło mnie to jednak w pewien sposób podnosić na duchu. Dobrze wiedzieć, że nie borykam się sam z tym problemem.

Komentarze

joanna pisze…
Decyzja dotycząca wyboru szkoły w IIIkl gimnazjum, to naprawdę ciężka sprawa. Zazdroszczę tego, że chociaż przez jakiś czas wiedziałeś co dalej chcesz robić, bo ja nie miałam i dalej nie mam pojęcia, mimo matury w maju.

Życzę powodzenia w podjęciu decyzji:)
AoW pisze…
Dziękuję Joasiu za komentarz :) powodzenia na maturze!
Unknown pisze…
dobry wybór, lepsze technikum niż liceum :) sam wybrałem to drugie i teraz żałuję patrząc na to co dzieje się na rynku pracy.
Anonimowy pisze…
Faktycznie. Decyzja co do wyboru szkoly jest trudna. Mozna jednak pocieszac sie tym,ze szkole mozna zmienic ;)
P O W O D Z E N I A !

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo