Lokale usługowe w Szczecinie

Odradzam wszystkim wynajem mieszkań od kilku podmiotów w Szczecinie, okazuje się że pośrednicy ci, działają wspólnie, z zamiarem oszukania potencjalnych klientów, ja byłem jednym z nich. Na początku wszystko wydawało się w porządku, znalazłem ciekawą ofertę, zadzwoniłem i zgodziłem się na umowę, która była dość gruba jak na sam najem, no ale w końcu określono warunki, których mieliśmy w żadnym przypadku przez 2 lata nie zmieniać. Jednak już drugi rachunek, był o kilkadziesiąt złotych większych, niż się umawialiśmy, myślałem że to błąd i zapłaciłem, lecz sytuacja wcale się nie normowała, tylko jeszcze z większym natężeniem, uderzyła mnie po kieszeni. Wyprowadziłem się więc, do innego mieszkania, ale według właściciela poprzedniej nieruchomości, powinienem mu dalej płacić, do końca umowy, lub żądał on kary za jej zerwanie. Sprawa toczy się w sądzie 3 rok, czytając opinię internautów, wiem że nie jestem z tym problemem sam, jednak prokuratura, nie chce podjąć żądnych kroków, według nich wina jest po stronie zrywającego umowę.

Aktualnie zastanawiam się nad współpracą z jakimś deweloperem, ponieważ aby przedstawił mi ofertę na lokale usługowe w Szczecinie. Znajomy polecił mi jedną firmę i chyba zdecyduję się na ich usługi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo