Pomocniki kosmetyczne

Umówiłem się jutro na randkę w ciemno. Zazwyczaj nie stosuje takich praktyk, ale ostatnio cos nie udawalo mi sie znalezc odpowiedniej polowki, wiec zdecydowalem sie na taki krok. Ma na imie kasia i jest o dwa lata mlodsza ode mnie. Dowiedzialem sie tez, ze nie studiuje, tylko jest kierowniczka w gabinecie kosmetycznym. I tutaj przyznam pojawiaja sie u mnie pewne obiawy. Ja studiuje i nie mam duzo kasy, a taki gabinet kosmetyczny to chyba generuje jakies kosmiczne wyniki i przynosi ladne zyski. Spojrzalem na przyklad ile kosztuja takie fotele kosmetyczne czy chocby pomocniki kosmetyczne, to malo z krzesla nie spadlem. Ceny sa po prostu kosmiczne. Z drugiej strony, jak za 1 zabieg jakies tam mozna zgarnac 50% ceny takiego fotelu, to moze tez nie jest to jakas wielka cena. Standardowo wszystko zalezy od tego z jakiej perspektywy czlowiek spojrzy. Tak czy inaczej obawy mam spore i to jednak natury finansowej, bo jesli moj budzet 70 pln nie wystarczy to wyjdzie kompletna kicha. Idziemy na piwko do pubu i tu jest pytanie, czy faktycznie to bedzie piwko, czy przypadkiem nie dostane rachunku za jakies drinki, z ktorych kazdy kosztuje 15 zyla. Oczywiscie nie ma co gdybac, w koncu moze byc to milosc mojego zycia ichyba wlasnie dlatego pozycze od kumpla 100 na czarna godzine ;)

Komentarze

Shilo pisze…
Instynkt sukcesu - audiobook

Data publikacji: 21.02.2011
Ostrzeżenie! Prawdopodobnie będzie to ostatnia publikacja o motywacji, jaką przeczytasz. Bez względu na to, czy masz już za sobą kilka, czy będzie to pierwsza Twoja taka lektura. Okazuje się bowiem, że motywacja wcale nie jest stanem nabytym. Motywacja to wewnętrzny, naturalny stan obecny w przyrodzie od zarania dziejów. Od lat powszechnie znane w naturze jest prawo silniejszego. Nikt jak...
Anonimowy pisze…
Umówiłeś się właściwie ponieważ właściwym (zdrowym) sposobem umawiania się jest umawianie się z każą osobą w każdy dozwolony prawem sposób; mogą zdarzyć się wyjątki - jakie?
Syneloi pisze…
I o kasie: jeśli nie nauczysz się podrywać bez kasy to możesz marnie skończyć - największa Twoja wartość jest w Tobie. Jak było?
M. pisze…
Jak było na randce z Kasią? :)

Pozdrawiam

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo