Technikum w Słupsku

Podejmowanie ważnych decyzji nigdy nie jest łatwe. Bez znaczenia w tym momencie jest wiek osoby, która to stoi przed obliczem takiego właśnie dylematu. Nie ma jednak co ukrywać, że wraz z przyrostem lat – spojrzenie na pewne kwestie ulega zhttp://www.blogger.com/img/blank.gifdecydowanej zmianie, tym samym podjęte decyzje wydają się być dużo bardziej przemyślane. Będąc w trzeciej klasie gimnazjum niewiele wiem o życiu, a wymagane jest ode mnie podjęcie decyzji, która to bez wątpienia będzie miała na nią naprawdę spory wpływ. Na szczęście jednak nadal mam trochę czasu na zastanowienie się. Niemalże pewne jest to, że kontynuował będę swoją naukę w którymś technikum w Słupsku, jednakże w tym momencie moja wiedza się już kończy, co chyba najlepiej obrazuje sytuację, w której to przyszło mi się znaleźć. Pociesza mnie w pewien sposób fakt, że nie tylko ja stoję w obliczu takiego właśnie problemu. Rozmawiając z moimi znajomymi dowiedziałem się bowiem, że i oni mają taki właśnie problem. Przede wszystkim jednak nie można do tego wszystkiego podchodzić w sposób nazbyt nerwowy. Uważam bowiem, że nie tędy wiedzie właściwa droga, którą to będziemy mogli podążać. Decyzje podjęte w ten sposób zazwyczaj nie należą do najlepiej przemyślanych.

Komentarze

Wiola pisze…
Witaj :)

Niestety system edukacji w naszym kraju wiele utrudnia... brakuje podstawowych rzeczy - począwszy od dostępu do doradców zawodowych, warsztatów podczas których uczniowie poznają nowe zawody oraz ich specyfikę, na rozmowach rodziców z dziećmi kończąc. Życzę udanego wyboru życiowej ścieżki!

Ciekawy blog, pozdrawiam :)

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo