Filmy

Wycieczka do kina nie jest niczym trudnym do zaplanowania. Zresztą w tym wszystkim przecież większego planowania nawet nie ma. Wtedy, kiedy chcemy – po prostu tam idziemy i to w zasadzie tyle. Jednakże skąd mamy wiedzieć, jakie filmy warte są obejrzenia, a które zaś lepiej będzie jeśli przyjdzie nam ominąć? Wyjście do kina do wydatek rzędu dwudziestu złotych na sam bilet. Doliczmy do tego jeszcze popcorn, jakiś napój i już mamy kolejne dziesięć, czy też więcej, złotych. Dlatego też myślę, że warto wybrać taki film, który to będziemy oglądać do samych napisów końcowych. Niejednokrotnie bowiem zdarzało mi się być świadkiem wydarzeń, kiedy to niektórzy wychodzili w środku seansu. Cóż, sam mam to szczęście, że trafiam w większości na takie tytuły, które po prostu chcę obejrzeć. Jednak gdyby nie forum filmowe mógłbym podjąć o wiele więcej złych decyzji. Wobec tego staram nie rzucać się na dany film już w pierwszym terminie. Uważam, że lepiej jest poczekać trochę, do czasu ukazania się pierwszych recenzji. Rzecz jasna jest to rzecz subiektywna, jednak w ten sposób dużo łatwiej jest mi oddzielić fajne filmy od takich, na które szkoda czasu i pieniędzy, które to trzeba przeznaczyć na bilet wstępu.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Chodzisz do Multikina w Galaxy czy do Heliosa? Będę wdzięczna za polecenie jakiegoś filmu. Ostatni raz byłam na "Incepcji"(ocena jak najbardziej pozytywna:)) i już mi brakuje dobrego filmu przerywanego chrupaniem popcornu przez sąsiada :) Pozdrawiam! Ania

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo