Deweloperzy Szczecin

Od zawsze chciałem mieć biuro nieruchomości - okazało się, że jednak na tą branże potrzebne jest posiadanie licencji i innych dziwnych zezwoleń, która raz, że kosztują, a dwa są tak naprawdę nieosiągalne dla zwykłego szaraczka. Kolejnym skrzydłem tej branży, który zaciekawił mnie jakiś czas temu jest deweloperka.

Pisałem na ten temat pracę magisterską, więc w sumie temat ogarniam. Na poczatku szukałem jakichś firm developerskich w Szczecinie, aby jako absolwent zahaczyć się gdzieś, jednak też zakończyło się fiaskiem.

Deweloperzy w Szczecinie okazali się być raczej niechętni w przyjmowaniu nowych ludzi do pracy - a jeśli już to interesowały ich stanowiska robotnicze, a nie administracyjne.

Czy zatem próba stworzenia czegoś swojego w tej branży ma szansę powodzenia?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo