German truck simulator download

Poniżej arytkuł jednego z użytkowników forum o GERMAN TRUCK SIMULATOR (download).

-----------
Scania trzeciej generacji - tą ciężarówkę znają chyba wszyscy, kojarzy nam się z małymi samochodami dystrybucyjnymi i wywroteczkami po 25 metrowe skandynawskie zestawy .Pojazd ten staje się juz legendarny .Pojazd ten zawdzięcza swoją renomę głównie swoją trwałością ,przyjemnym designem oraz minimalną ilością elektroniki.

Scania 3 została wprowadzona w roku 1988 zastępując równie udaną generacje scanii 2.Poczatkowo kabina różniła się od poprzedniej generacji tylko kilkoma rzeczami jak wnętrze czy osprzęt na ramie .Seria 3 zdobyła tytuł truck of the year w roku 1989 W roku 1991 roku(90 rocznica powstania scanii) wprowadzono opływową kabine steamine która była produkowana równolegle ze starą do 1996 roku

Scania 3 posiadała 9 wariantów kabin od najmniejszych kabin dziennych do największej topline oraz torpedo .Wnętrze jak na tamte czasy było bardzo schludne i bogate .Posiada wiele zegarów potrzebnych kierowcy w codziennej jego pracy za kółkiem .Kabina była umieszczona na 4 poduszkach .Kabina była doskonale ocynkowana z dwóch stron więc jeśli nie była powypadkowa to o korozji nie powinno być mowy .Kabina steamline miała bardzo mały opór powietrza wynoszący cx 0.50.Przy zastosowaniu osłon międzyosiowych udało się obniżyć znacząco spalanie nawet o ok. 3 litry w porównaniu do starej kabiny.
Podaje sposób rozkodowywania modelu trzeciej generacji (dziękuje szoferowi z WC)
Przykład: R 113 MA 4x2 L 36038 A
Pierwsza litera (tu R) -oznacza typ kabiny [P- nisko zawieszona, R- wysoko zawieszona, T-wersja CBE (z noskiem), była jeszcze odmiana G- bardzo niska]
Drugi człon pierwsze dwie cyfry (lub jedna w przypadku 93) 11 lub 14- zaokrąglona pojemność silnika w litrach:
9- silnik o poj. 8,5 litra, rzędowy, o mocach :165, 210, 220, 230, 250, 280 KM, oznaczane jako DN9- silnik wolnossący (165), DS9 silnik turbodoładowany (210-250), DSC9- turbodoładowany z intercoolerem
11- silnik o poj. 11,0 litrów, rzędowy, moce: 203, 310, 320, 340, 360, 380, 401KM, oznaczenia analogiczne: DN11, DS11, DSC11, oraz DT11 (silnik 401KM z turbocompound)
14- silnik o poj. 14,2 litra, widlasty, o mocach: 400, 420, 450, 470, 500KM, z oznaczeń znam tylko DSC14, nie słyszałem o wolnossącej wersji tego motoru.
Trzecia cyfra (3) oznacza generację pojazdów [ tu seria 3- 1988-1996]
Kolejny człon (MA)- typ i klasa podwozia:
M- średnie warunki pracy
H- ciężkie warunki pracy
E- b. cięzkie warunki pracy
A-ciągnik siodłowy
L- podwozie do zwykłych zastosowań
K- podwozie do zadań specjalizowanych (wywrotki, dźwigi...)
Kolejny człon [4x2]- konfiguracja napędu, np. 6x4, 4x4, 6x2/4...
L- "strona po której jest kierownica" L-lewa, R- prawa 
36038- kolejny dwuczłon:
360- moc pojazdu zaokrąglana do pełnych dziesiątek z reguły w dół
38- rozstaw osi tu 3800mm
A- rodzaj zawieszenia: tu przód -resor, tył- poduszki, inne: B- pełno pneumatyczne, Z- pełno mechaniczne
dodatkowo w niektórych modelach może występować na końcu:
AR- wersja na rynek Argentyński,
AU- ---II-----Australijski,
BR- brazylijski
CH- szwajcarski
US- Usa
Niektóre z wyżej wymienionych silników posiadały już EDC.Silniki te od swojej poprzedniczki różniły się modyfikacją kanałów dolotowych i kształtem komór spalania Podniesiono także stopień sprężania w silniku widlastym.W silniku rzędowym zmiany nie były tak poważne zmieniono tylko sposób przekazywania obroty na wieniec koła zamachowego .
Skrzynie jakie oferowała scania były to dziesięciobiegowe oraz dwunastobiegowe .Były to niezniszczalne skrzynie z serii GRS .Silniki sA również bardzo trwałe poza niektórymi wyjątkami ,silnik 113 400 cierpiał na usterki z powodu dużej ilości elektroniki .Po za tym silniki były ekonomiczne ,spalały do 36 litrów na setkę przy normalnym tonażu.

Scania trzy to bardzo doceniany do dziś pojazd .Mimo swoich ogromnych przebiegów one nadal śmigają bez zadyszki robiąc wstyd nowym pojazdom .Niektórzy twierdza że 3 generacja to najlepsze pojazdy Skanii w historii .Trudno się z nimi nie zgodzić ,te wozy są niezniszczalne i i nie do pokonania .
Szczególnym względem użytkowników cieszy się jednostka widlasta .Ma przepiękny dźwięk ,moc i trwałość .Ma rzesze fanklubów na całym świecie .Trzecia generacja jest podziwiana na całym świecie .
Była sprzedawana w Europie ,Ameryce Południowej i sporadycznie można spotkać je w Afryce oraz w Australii jako pociągi drogowe ,i w Azji
Samochody te miały dusze i swój urok czego brakuje współczesnym pojazdom użytkowym.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo