Czy zdecydować się na operacje plastyczna

Czy to nie chore, że ja, facet myśli o operacji plastycznej? Nie wiem, ale fakt jest taki, że zawsze wszyscy się śmiali z mojego nosa. On jest ogromny. Kurde, jakbym miał sie porównać do jakiegoś aktora to Gerard Depardieu ma malutki noseczek wobec mojego kinola.

No i teraz pytanie, decydować się czy nie? Rodzina odradza i puka się w czoło, ale fakt jest taki, że wszystkie dziewczyny jak na mnie patrzą to widzą mój nos.

Kurde to już niemal jak obsesja. Więc chyba operacja plastyczna nosa to moje przeznaczenie.

Komentarze

Anonimowy pisze…
A może spróbuj go zaakceptować...
Żeby być przystojnym trzeba się tak czuć....
AoW pisze…
Hmmm, staralem sie.. ale nie idzie. Zreszta jakbys widzial/widziala, jak rozmawiasz z dziewczyna i widzisz, jak ona patrzy sie na nos... ehhhh

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo