Szybka pożyczka przez internet

Ciekawa jestem czasami, z jakim ryzykiem wiążą się obietnice zawarte w ogłoszeniach przylepianych na wszystkich przystankach autobusowych i tramwajowych, które kuszą słowami gotówka od ręki i innymi cudami. Wszak nikomu chyba nie opłaca się dawanie ludziom gotówki bez jakichś szczególnych zabezpieczeń i potwierdzenia jego wierzytelności? Nawet ja odmawiam pożyczania drobniaków na piwo kolegom, bo zawsze jakimś dziwnym sposobem zapominają mi je oddawać. W końcu taka szybka pożyczka dla Zenka czy Mietka to mi odbija się czkawką, a nie im, gdyż potem to ja wychodzę na zmorę chodzącą za nimi i przypominającą o mojej kasie lub też idącą z nimi do pubu i piciu na ich koszt. Ale w końcu to ja piję za swoje – oni mi te pieniądze byli winni! Dlatego też wraz z nowym rokiem postanowiłam, że moja forsa jest tylko dla mnie i pożyczanie jest od tej chwili zarezerwowane dla odpowiednich instytucji. Nawet kupiłam sobie koszulkę z napisem – pijemy za swoje. Nie mam już wyrzutów sumienia, gdy komuś odmawiam, bo bankomaty są na właściwie każdej ulicy, a ja sama muszę spłacać swój kredyt mieszkaniowy i na pewno nie jest mi lżej niż innym!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo