Zdjęcia lotnicze

Haha no nie mogę, przed chwilą ktoś zadzwonił że potrzebuje zdjęcia lotnicze - o moich przygodach z nowym numerem telefonu już pisałem, ale tym razem klient był zdecydowanie bardziej dokładniejszy, podał nawet stronę, gdzie ktoś oferuje zdjęcia lotnicze i on chce takie same, a najlepiej, to żebym ja się z nim skontaktował.

Okazało się - bo już nie wytrzymałem i powiedziałem, że się na tym kompletnie nie znam - że ktoś kto miał mój numer był osobą konsultingową, która zdobyłą sporą renomę i była człowiekiem od załatwiania zamówień.

Postanowiłem spróbować, może akurat współpraca z firmą aerokam.pl przyniesie mi jakieś korzyści i nowe kontakty.

Komentarze

Anonimowy pisze…
I jak, udało się skontaktować? Jeżeli jeszcze nie to zapraszam :) Marek z Aerokam

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo