tanie hostele

Cały rok był bardzo pracowity. Ciągłe wyjazdy, delegacje. A wszystko przez to, iż rozkręcałem swoją firmę. Jak patrzę na to teraz, to uważam, że warto. Pieniążki same na mnie zarabiają i jeszcze inni ludzie mają pracę. A ja od zawsze lubiłem innym pomagać. Bałem się tylko, żeby pieniądze mnie nie zmieniły. I póki co mi się udaje, przynajmniej nie słyszałem przykrych komentarzy na swój temat. No, ale nie można myśleć tylko o innych. Postanowiłem pomyśleć o sobie i pojechać na wakacje, ale żeby nie być mimo wszystko samolubny postanowiłem wysłać też na nie moich pracowników. Pomysł napawał mnie optymizmem, dlatego od razu zacząłem przeglądać oferty w internecie. Wpisałem hasła tanie hostele i wyświetliło się mnóstwo stron. Podobnie było po wpisaniu frazy wolne pokoje.

Miło zaskoczył mnie taki stan rzeczy. Gdy ogłosiłem pracownikom, co wymyśliłem, oni zaskoczyli mnie jeszcze milej bo powiedzieli, że piszą się nawet na noclegownie. Ich postawa tak mnie wzruszyła, iż postanowiłem pojechać z nimi bez względu na miejsce. Ja po prostu poczułem, że jesteśmy jak rodzina a tak zgrany zespół rzadko się zdarza, dlatego trzeba to wykorzystać. I rzeczywiście było bardzo miło i mamy co wspominać w przerwach na lunch.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo