Fajne mp3 za darmo -warto?

Moja mama była radcą prawnym i chyba, jak każdy, kto staje w obronie prawa, czasem przesadzała. Ciągle słyszałem jakieś uwagi odnośnie mojego ściągania muzyki z sieci. Nie robiłem tego nie wiadomo, w jakich ilościach, bo pieniędzy, które mogłem wydać na płyty było pod dostatkiem, ale czasem zdarzało mi się coś ściągnąć. Zawsze starałem się wybrać strony, z których można było ściągnąć mp3 za darmo. Z racji tego, że nie ściągałem masowo uważałem, że mogę sobie na to pozwolić. Nawet nie wiedziałem, jak się myliłem. Nasz operator internetowy monitorował darmową muzę z sieci. Tzn. tylko tą, która była nielegalna. Pech chciał, że akurat mnie sprawdzono. Właściwie to nie wiem. Kiedy wróciłem ze szkoły w domu czekała już na mnie rozłoszczona mama. Zbity całkowicie z tropu nie wiedziałem co się dzieje. Przypominał wulkan, który zaraz miał wybuchnąć. Wypomniała mi, że obiecałem nie ściągać nic więcej z sieci. Przyznałem, że zdarzyło mi się ściągnąć darmowe mp3, ale to nie było w takich ilościach, które mogłyby zwrócić na nas uwagę operatora. Bo dziwne, że moi znajomi, którzy wszystko mają ściągnięte z Internetu, nie mieli nigdy problemów. Przysięgłem, że już nigdy więcej tego nie powtórzę, i karę od operatora pokryłem z własnej kieszeni.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo