Zaparcia moją zmorą

No niestety straszna jest to dolegliwość. Picie kawy hektolitrami nie pomaga, wszelkie activie, sriwie czy inne niby ulepszacze na mnie po prostu nie działają. Dlatego postanowiłam zastosować się do diety, którą znalazłam gdzieś w Internecie.
Dieta trwa dwa tygodnie, więc jest to sporo czasu, jednak jeśli ma to mi pomóc w pozbyciu się tej cholernej dolegliwości - to jestem w stanie się temu poddać.
Zaparcia to naprawdę rzecz, której nie życzę nawet najgorszemu wrogowi. Tak, tak iwem, to co to będzie jak będę rodzić ;p wtedy może okaże się, że jest coś bardziej bolesnego ;p NA razie wolę czytać rady na stronie ze sposobami na zaparcia, niż pytać na różnych innych forach jak przewinąć dzieciaka :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo