Włatcy móch

Włatcy móch są obecnie chyba najbardziej popularną kreskówką dla dorosłych w Polsce. Ciekawa jestem, kto wpadł na jej pomysł i jak to się stało, że takie brzydactwo zyskało tak niesłychaną popularność. Ja też jestem takcie tworzenia animacji dla starszej publiczności, ale nie mam zamiaru operować tak przyziemnymi tematami. Filmy dla dorosłych moim zdaniem powinny opierać się na wyższych tematach, niż seks, pieniądze i najniższe instynkty. To prawda, że ludzie lubią łykać łatwy towar, wiem sama, jaką popularnością cieszą się big brother filmiki, ale sądzę, że istnieje też dużo bardziej wysublimowana publiczność, której przyda się powiew nowości i która doceni moje starania zmuszenia ich do myślenia. Nie rozumiem, jak można zadowalać się takim czymś, jak panna pod prysznicem, kłótnie w jakimś domu wielkiego brata i podpatrywanie ludzi w nim zamkniętych. Nigdy nie wystarczały mi ochłapy serwowane przez media, którymi tak strasznie podniecały się moje koleżanki. Nie po to moi rodzice włożyli tyle starań w to, by rozwijać mój intelekt, bym teraz miała się odmóżdżyć i godzinami siedzieć przed telewizorem. Mój czas jest zbyt cenny.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo