Gry dla dorosłych

Trafiłem przypadkiem na targi, gdzie były prezentowane gry dla dorosłych niestety nie przekonały mnie do siebie, prawie wszystkie gry charakteryzowały się tym samym, brutalnością i przemocą, to nie dla mnie, choć nie jestem przeciwko takim grom. Cieszyło mnie natomiast to, że znalazłem ciekawy produkt strategiczny, jest to kontynuacja pewnej serii, o której mówi bardzo wielu, jednak nie ma może tak dużego zamieszania marketingowego, i w sumie dobrze. Wiem że znajdzie ta gra, swoich odbiorców, tak samo jak jej poprzednie części, sam jestem jej fanatykiem, a rozgrywki w sieci wspominam bardzo miło. Gra jest w sumie prosta, trzeba się skupić na rozbudowaniu własnej bazy i stworzeniu odpowiedniej ilości armii, niby nic trudnego ale jednak, liczy się zręczność i odpowiednia taktyka, która wielu może przyprawić o ból głowy. Warto wspomnieć że będzie ona dostępna już za miesiąc, do tego w polskiej wersji językowej, to już coś, patrząc na dzisiejszy rynek, coraz więcej tytułów jest z lektorem lub tłumaczeniem na nasz ojczysty język.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo