Seksowna bielizna

Od dośc dawna podkochiwałam się w Piotrku, ale naprawdę trudno mi było zwrócić na siebie jego uwagę. Jednak pewnego pieknego dnia po prostu podszedł do mnie w stołówce szkolenj i zaprosił mnie do kina. Jakże wielka była moja radość, kiedy wyznał mi, że od dawna mu się podobam i że w końcu zdobył się na odwagę, by zrobić pierwszy krok. Kiedy tak siedzieliśmy w kinie jedząc popcorn i popijając colę na ekranie pojawił się trailer długo przeze mnie oczekiwanego filmu. Szepnęłam mu, że uwielbiam produkcje tego reżysera, na co on odpowiedział, że tez i że ma w domu je wszystkie nagrane na dvd. Tak się ucieszyłam, bo to oznaczało, że mamy sporo wspólnego i że są spore szanse na kolejne randki. Byliśmy na komedii, która opowiadała losy starszej pani, która postanowiła otworzyć sklep z bielizną online i co najdziwniejsze – udało jej się odnieść sukces. Uśmialiśmy się po pachy, potem poszliśmy jeszcze na pizzę, a na koniec Piotrek odprowadził mnie do domu. Spotkanie było fantastyczne, widać było, że i jemu się podobało, przytulił mnie i pocałował w policzek pytając, czy niedługo będziemy mogli to powtórzyć. Wtedy po raz pierwszy w życiu pomyślałam o tym, że seksowna bielizna, którą mam w szufladzie w końcu mi się przyda.

Komentarze

Shilo pisze…
Przydała się czy posuła Twój wizerunek w jego oczach?
Posuła czy popsuła?

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo