gry java na telefon za darmo do pobrania

Jakiś czas temu, wróciłem do domu bardzo zmęczony po pracy, w moje dłonie szybko trafiła gazeta, chyba wtedy przeczytałem ten artykuł, gdzie ktoś opisywał jakieś darmowe gry java do pobrania na telefon - jako nieprzydatny przeżytek, bardzo mnie zaintrygowało, dlaczego formę rozrywki, sprawiającej radość milionom ludzi, i wyzwalającej pozytywne efekty, ktoś chce aż tak dosadnie krytykować. Zawsze w takich momentach zastanawiam się, dlaczego my nie potrafimy tworzyć, tylko oceniać, może to jest łatwiejszy sposób i ucieczka od naszej niemocy, w ten sposób nie szkodzimy sobie, ja wiem, że w pewnym sensie wyrażamy opinię, jednak krytykujemy ludzi, dla których kiedyś to było coś, a nawet jest do dnia dzisiejszego. Przecież każdy z nas, śmieje się i żartuje z akcesoriów czy technologii, którą wykorzystywano jeszcze kilkadziesiąt lat temu, oczywiście to jest dopuszczalne, jednak krytyka wychodzi już poza pewne ramy przyzwoitości oraz moralności, to, że dziś wydaje nam się stworzenie takiej gry banalne, nie znacz, że kiedyś tak było, polecam poczytać na ten temat.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo