Znaczenie snów - ktoś jeszcze tego szuka?

Każdy z nas jest na swój sposób indywidualny. O naszej indywidualności nie świadczą jedynie inne kolory oczu, włosów, czy też różny wzrost. Indywidualność kształtowana jest głównie na poziomie naszych charakterów, a te potrafią bywać naprawdę bardzo różnorodne. Niektórzy twierdzą, że wpływ na nie ma również posiadane imię. Nie wiem, co tak naprawdę o tym sądzić, jednak znaczenie imion z łatwością możemy sprawdzić w internecie. Nie jest to jedyna rzecz, którą jako ciekawostkę, możemy odszukać. Każdy z nas miewa sny, niektóre z nich są milej wspominane, inne zaś wolelibyśmy od razu zapomnieć. Znaczenie słów odnaleźć możemy w różnego rodzaju sennikach, te dostępne są również na stronach internetowych. Nie musimy już inwestować w wartą kilkadziesiąt złotych książkę – wystarczy, że posiadamy dostęp do internetu i potrafimy korzystać z wyszukiwarki internetowej. W sieci dostępne są również strony, na łamach których publikowane są teksty piosenek. Niejednokrotnie i mi ratowały one skórę, kiedy to słysząc jakiś przebój w radiu nie mogłem przypisać do niego jakiejkolwiek łatki. Kilka zapamiętanych słów wpisanych w wyszukiwarkę zazwyczaj odnosiło mnie do jednego z takich serwisów.

Komentarze

takaoaga pisze…
Ja nie interpretuje snów typowo z sennika ale interesuje się świadomym śnieniem. Tez dobra opcja.:)


Zapraszam do mnie http://lesmotsontlepouvoir.blogspot.com/

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo