Gry erotyczno przygodowe

W telewizji zauważyłem program, który opiera swoje treści o dostępne gry erotyczno przygodowe, rozumiem że takie formy rozrywki są potrzebne wielu osobom, zastanawiam się jednak, dlaczego jest on emitowany o godzinie 20, przecież wtedy większość dzieci, może spokojnie, we własnym pokoju, podziwiać tą całą przemoc, dostępną dzięki takim programom.

Wiem że i ja swoich dzieci nie ustrzegę przed tym, wiele razy rozmawiałem z nimi na ten temat, prosiłem by rozsądnie podchodziły do wszystkich nowinek technologicznych, jakie są dostępne, ciekawe jest to, że mają one dostęp do konsoli czy komputera, i wszystko to znajduje się w ich pokoju, jednak nie tracą za wiele czasu, wolą realizować się w innym kierunku. Cieszy mnie to, choć obawiam się, że jeszcze niejeden raz będę się zamartwiał jeśli chodzi o ich rozwój, bezpieczeństwo a także przyszłość, tak już to jest z nami ojcami, że gdy chodzi o nasze kochane córeczki, to jesteśmy nadopiekuńczy, co czasem jest zbędne i niepotrzebne, ale to wszystko to tylko troska o ich dobro.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo