Warszawa - wynajem mieszkań

Męża wysłano w delegację do Warszawy, żyje na walizkach od przeszło roku. Zaczęło się coś psuć między nami, rozłąka dla młodego małżeństwa nie jest dobra i miłości nie służy. Długo zastanawialiśmy się co zrobić, postanowiliśmy, że zgłosimy się do biura nieruchomości w Warszawie. Problem w tym, że nie byliśmy zgodni, co do tego czy zdecydujemy się na kupno domu w Warszawie. Zawsze marzyłam o domu z ogrodem, ale niestety praca męża nie pozwoli nam na kupno domu, bo może się zdarzyć, że przeniosą go do innego miasta. Raczej zdecydujemy się na
wynajmu mieszkań w Warszawie i to będzie dla nas najlepszym rozwiązaniem. Na razie mało znam miasto i okolice, ale bardzo spodobały mi się wały Chrobrego. Jeśli mi się spodoba będziemy na poważnie rozważać kupno mieszkania w Warszawie. Jest to duże portowe miasto, i ludzie są tam przemili. Urodziłam się w Gdańsku, dlatego Warszawa tak bardzo przypadł mi do gustu, i czuje się w nim tak dobrze. Zostawiam w Gdańsku cała swoją rodzinę, ale myślę, że każde święta i urlop będziemy spędzać razem. W prawdzie mąż dobrze zarabia, ale myślę ze w Warszawie znajdę sobie jakąś prace lub zajęcie, żeby wypełnić dni i się nie nudzić. I mam nadzieje ze znajdą jakąś fajną przyjaciółkę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo