formularz vat 7 2011

Pisma urzędowe, formularze, wezwania, korekty to wszystko co czeka dorosłego w życiu, czyli w skrócie biurokracja. Wiele osób nienawidzi chwili, w której musimy udać się do urzędu i załatwić jakąś sprawę, jednak najgorsza sytuacja to taka, w której po odstaniu swojego czasu w kolejce przychodzi moment, kiedy podchodzimy do okienka i okazuje się, że mamy źle wypełniony formularz. Pomijając to, że jest to deprymujące to dodatkowo tracimy czas i nerwy, każdy z nas jest szarym obywatelem i nie koniecznie musimy wiedzieć jak wypełnić vat 7 k 2011 czy inny formularz, w którym jest mnóstwo rubryk, które nie zawsze są poprawnie opisane. Ja wiem, że istnieją wzory pitów, deklaracji i formularzy, które pokazują jak należy wypełnić rubryki, lecz niekiedy bez dodatkowego opisu wiemy co wpisać, ale nie wiemy dlaczego i właśnie przez to robimy błędy – z niewiedzy. Niestety Urząd docelowy czy to skarbowy czy miejski ma prawo pociągnąć nas do odpowiedzialności za błędy, a konkretniej za to, że własnym podpisem poświadczamy nie prawdę i chociaż błąd może pochodzić z naszej niewiedzy, zwykłej pomyłki, to jednak w przypadku deklaracji skarbowych, jeżeli pomylimy się znacząco lub po prostu na niekorzyść Fiskusa to możemy mieć przechlapane. Nie od dziś wiadomo, że brak znajomości prawa szkodzi.

Komentarze

Darling pisze…
Ja mam sposób wypróbowany - wszelkie formularze wypełniam albo na komputerku i drukam, albo ręcznie w domu, nie marnując czasu w urzędach. Wysyłam poleconym. Jak jest dobrze - to zyskałam bo nie kolejkowałam. A jak jest źle to miła pani mnie wezwie (jak się raz zdarzyło), ja się pojawię w Urzędzie z rańca, wejdę bez żadnej kolejki, się śmiechnę, przeproszę, udam słodką idiotkę i przy pani osobiście poprawię. Koniec sprawy.
Swoją drogą, te formularze naprawdę nie są takie trudne do wypełnienia - potrzeba tylko minimum inteligencji do czytania ze zrozumieniem i dostęp do netu by ewentualnie coś sprawdzić.

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo